Pekna stehna do miny :)

18. května 2006 v 9:52 | Cherrynečka* |  Pohyb
Teploučkých dnů přibývá, tak šup šup - je poslední šance doladit případné nedostatky na vašem těle. Ať se už brzy můžete vytasit v parádní mini s parádníma nohama. Budou vám přitom stačit třikrát týdně tři cviky, chce to jen poctivou práci a pravidelnost.
Metoda: Energická plavkyněLehněte si na záda. Spojené nohy zvedněte do vzduchu tak, že se zbytkem těla svírají pravý úhel a špičky prstů ukazují ke stropu. Ruce nechte volně položené podél těla. S výdechem roztáhněte natažené nohy do širokého V. Zatněte břišní svaly a bedra držte na zemi. S hlubokým nádechem se vracejte do výchozí polohy. Cvičte desetkrát, minutu si odpočiňte a sadu zopakujte. Metoda: Svižná běžkyněPostavte se před židli, vypněte prsa a zatněte břišní svaly. Levé chodidlo položte na sedátko. S výdechem zvedněte pravou nohu k levé a pažemi pohybujte jako při svižném běhu. Soustřeďte se na svůj čtyřhlavý sval stehenní a nechte ho vykonat všechnu práci. S nádechem se vraťte zpátky do výchozí polohy a desetkrát zopakujte. Poté nohy vystřídejte. Metoda: Sexy sjezdařkaLehněte si na levý bok a hlavu podepřete levou rukou. Pravou nohu nechte napnutou a levou pod ní lehce ohněte v koleni. Na pravé stehno si položte činku vážící jeden a půl až tři kila a nechte ji tam ležet. S výdechem pomalu zvedněte pravou nohu přibližně půl metru nad zem. V krajní poloze chvíli vydržte, potom se vraťte do výchozí polohy a cvik zopakujte patnáctkrát. Nakonec strany a nohy vystřídejte. Zásady správného cvičení:Před cvičením - dýchejte do břichaNež se pustíte do posilování, stoupněte si do stoje mírně rozkročného, zavřete oči a několikrát se zhluboka nosem nadechněte přímo do břicha. Vydechujte ústy a představujte si, jak tělo postupně zbavujete nežádoucí ospalosti. S každým nádechem vstřebáváte hektolitry energie, kterou při následujícím cvičení vybijete. Při cvičení - protahujte ostošestPo každém jednotlivém cviku si protáhněte právě namáhanou partii a zároveň i tu, na kterou se chcete zaměřit při dalším cviku. Protažením zaktivujete celý sval a kromě toho, že ho uchráníte před zkracováním a případným natržením, si navíc zajistíte jeho maximální výdrž a sílu. Po cvičení - uvolněte svalyNamáhané svaly mají tendenci uchovávat v sobě spoustu napětí a tím vás celkově unavovat. Proto si po každém posilování lehněte na záda a postupně na několik sekund zatínejte svalové partie na celém těle. A každou s výdechem zase uvolňujte. Odšpuntováním napětí vyplavíte ze svého vycvičeného těla veškerou zarytou únavu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama